ABEJOE (JURUCAKAP PENAWAR SUFI KLASIK NASIONAL)

Kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan Penawar Sufi melalui belian pos sila hubungi Abe Joe (Jurucakap Penawar Sufi Klasik Nasional, Kelantan FM, Perak FM & Kedah FM)
Maklumkan berapa kuantiti yang dikehendaki..
Kami akan poskan untuk anda dan sebaik mendapat No Kiriman, Tuan/Puan bolehlah membuat pembayaran di Maybank @ Bank Islam Berdekatan..

AMANAH DAN KEJUJURAN MENJADI MISI PERJUANGAN KAMI DALAM USAHA MEMBANTU MEREKA YANG MEMERLUKAN..

Monday, August 15, 2011

usus tak sihat!!!

ramai antara pemanggil yang menghubungi abejoe menceritakan usus yang bermasalah..luahan hati mereka dengan masalah yang dihadapi ialah sukar membuang air besar..ada yangsampai 2 minggu tak buang air besar..
bayangkan tuan2 kalau tong sampah masukkan sampah mampu berulat walau dalam masa sehari inikan pula usu kita yang dipenuhi aneka makanan yang pastinya lebih dari itu..
bayangkan panjang usus kita 5 kali tinggi kita..setiap kali makan..sampai 3 4 hari tak buang air..ini yang menimbulkan masalah kepada kesihatan badan..
perihatin kepada usus utk sentiasa sihat adalah dengan mengamalkan penawar sufi..kami ingin berkongsi dengan anda apa yang telah berjaya dengan izin allah taala..ramai yang berterima kasih kepada pihak penawar sufi kerana telah membantu mengurangkan bebanan yang ditanggung..
moga allah memberi kesihatan berterusan kepada pengamal penawar sufi

No comments:

Post a Comment